Arkadaşlar kızımın doğum günü Ramazan’a denk geliyor 28. Nisan ilk doğum günü olcak. Sizce iftardan sonra herkesi çağırıp bi pasta mı keselim yoksa bayramda bahçede hazırlık mı yapıp kutlayım yoksa evde mi.. Birde doğum günü için aldığınız elbiseler varsa nereden aldınız öneriniz var mı ? Teşekkürler şimdiden 🪴