Deletedmom444 [bilinmeyen] yoğurda bolca kimyon at hiçbir şey olmaz Yoğurttan ziyade Süt gaz yapar derler ama o da çok fazla yapmıyor kimyonu bolca tüketirsen Bir de üstüne rezene çayı iç oh
Sedaras [bilinmeyen] rezene 15 gün içtikten sonra 10 gün ara vermeniz gerekir yoksa bizzat rezene gaz yapıyor bende 50 gün önce doğum yaptım sabah akşam içiyordum belli bir süre sonra bende gaz yaptı bırakınca içmeyi gecti internette de yazıyor
Ennur [bilinmeyen] Mercimek çorbası içtiğim gün oğlum 2 gün uyuyamadı gazdan acaba o mu yaptı dedim bidaha denedim yine aynısı oldu yemiyorum artık süt yapan herşey gaz yapıyor napcaz biz Anlamadım
S_D [bilinmeyen] canım herşeye gaz yapar diyorlar yemezsen de bebegin o vitaminden eksik kalacak alamayacak o besinin faydasını. Gazını çıkarabilmesi için biseyler yapmak daha mantıklı geliyor bana
DenizRuya [bilinmeyen] Soğan, cikolata (☹), aşırı kahve içmek bunlarda cooook sevmeme rağmen gaz yapıyomuş ☹
Beyzaaslan [bilinmeyen] herseyi yiyorum :) sadece kuru fasulye nohut tarzi seyler disinda.. Su zamana kadar sadece cigkofte yedigimde rahatsiz oldugunu fark ettim o kadar o da cok aciydi sanirim o yuzden.. Onun disinda normal aci olan yiyecekleri yiyorum herhangi bisey olmuyo.. Gaz icin de damla kullandığımız icin sanirim sorun olmuyo..
Belisss [bilinmeyen] Deletedmom444 [bilinmeyen] kızlar rezene derken humananın rezene çayınımı içiyosunuz yoksa başka bişeymi ?
Fpe [bilinmeyen] [bilinmeyen] eğer evde kendin yoğurt mayalayıp yersen gaz sıkıntın olmaz hatta gazın olduğu zamanlerimden hangi bi yiyecek yapsa dahi mayalanmış yoğurt gazını alır üstelik hazır yoğurtlardan çokta sağlıklı
Beyzaaslan Mom09 metsil kullanıyorduk ama kakasini cok zor yapiyordu doktorumuz biogaia yi verdi uc dort gun oldu simdilik iyi gibi zaten damlanın etkisini göstermesi iki haftayı bulurmus
Aslyyyy Ben gaz yapiyor diye bir çok yiyeceği kesmiştim. 4 ay kontrolümüzde bebeğim diğer aylara göre az kilo almıştı. Doktor yememiş söyledi.