sarmaliklahana Asyamavininannesi 2. Ay bitiminde cektirdik. Cocuk doktoru 2 ila 4 ay arası cektirin en uygun zmaan demişti 🤷
Suleasya Asyamavininannesi 2 ay demisti doktorumuz .en iyi sonuç 40 ı çıkınca olur demişti. 45.gun yaptirmamizi istemişti
gossipannee Asyamavininannesi hayır canım hamilelere bakıldığı gibi jel sürüp bakiyolar 5 dakika bile sürmüyo
Asyamavininannesi sarmaliklahana evet bize de 2 ay bitimine randevu verdiler yani 88 günlük olacağız sanırım
saresmami 2 aylikken. 2 dk bile sürmemistir. Sag bel ve sol belin az asagisina ultrason aletini tutarak bakti okadar