HalideSena Yeni doğan annesi olarak tecrübeli annelerden destek almak istiyorum. Kızım bir aylık bir maalesef emziremiyorum memeyi almıyor sanırım biberona alıştı sütüm azaldı ama ben emsin istiyorum nasıl memeye alıştırabilirim ayrıca kızıma gelişimi için ne tarz etkinlikler yapmalıyım zeka kartları müzikler oyuncaklar vs yardımcı olmanızı rica ediyorum
Yagmuraydn HalideSena şu anlık zeka kartları göster bol bol konuş ve şarkı söyle. emzirme konusunda tecrübem yok ❣
bir_AlPaRsLaN_annesi HalideSena sütünün kesilmemesi azalmaması için sağ uykuluyken memeni ver ben 50 gün boyunca sağarak verdim birgün uykuluyken denedim aldı
Suleasya HalideSena meme reddi yaşamadığım için bu konuda bir fikrim yok ancak 20 gunlukten itibaren siyah beyaz zeka kartlarını gostermrye başlamıştım. Ve gün içinde kısa süreli karnının üzerine yatırdım boyun sırt kasları güçlensin diye . Siyah beyaz parmak kuklalar almıştım sürekli hayvan sesleri taklitleri vs yaptım. Bol şarkı
Deletedmom5284 Biberonu tamamen bırakmaya çalıştır annesi şırınga ile verebiliyorsan onu dene yada EDS kesinlikle, memeyi tutuyorsa hala EDS yap, müzik dinlet kitapları göster hayvanları anlat bol bol konuş şarkı söyle
MerveEliz23 HalideSena Canım sürekli masaj yap memeye ve bol su çokta zorlama tiksinir bu sefer bi kere bırakırsa öyle gider benimki bıraktı daha da alamadı en azından sütün var sağıp biberonla verirsin en kötü aktivite olarak yapabileceğin en güzel şey sürekli konuş bak bu biberon hava nasıl bugün günlük yaşamdan konuşur gibi herseyi detaylı konuş cok konuşulan bebekler daha güzel cümle kurup kelimeleri güzel çıkartır
Halide70 Memeye yeni alıştıran ikiz annesi olarak konuşayım. Bugün tam 29 günlük olduk. Oğlum bir haftadır falan tam emiyor bu 10-15 dakika falan ancak sürüyor ama alıyor en azından. Kızım hala pek istekli değil ama burun tıkanıklığı asıl sebep gibi geliyor artık çünkü ufak tefek sütümü emerken yakaladım onu. 🤭 Israrla ama bebeği bunaltmadan memeye tutun çocuğu. Sütün tadını önceden ağzına değdirin ki bilsin. Ben ancak 21. Günümden sonra süt verebildim tam olarak çünkü sarılık riskimiz vardı, biberon ile mamaya alıştırdık. Dediğim gibi ısrar önemli.