Kızlar 22 gün oldu doğum yapalı çok şükür lousa psikolojisini attım sayılır ama 40 gün kanaman olur dediler 2 gündür gelmiyor sezeryanla doğum yaptım bide arada kasığıma iğne batması gibi bi sızı giriyor benim gibi olan var mı normal mi 20 günlük kanama