Bebeğim 11 aylık anlamadığım bi şekilde kilo veriyor 9 kiloya yakında bir haftadır sürekli düşüyor kilosu 8.400 tarttım bugün yani yemesi önceki zamanlarla aynı bi değişiklik yok ama anlamadım baya zayıfladı zaten zayıftı sizce bi sorun olabilir mi endişelenmeli miyim ?