Merhaba anneleeeerrr . Bugün 5 aylık olduk ve emzirmeye devam . Ek gıda için heyecanlanıyorum ve sabırsızlıkla bekliyorum .. büyüklerim diyor ki damağına yoğurt falan sür . Farklı tatlar tattır . Ama ben yapmıyorum . Çünkü başka şeyin tadını alırsa sütü bırakırmış. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu da . 6. Ayı. Bekliyim mi meyvelerin suyunu tatması için de . Yani delikli emzik varya onunla meyve vericem onu kastediyorum