Minik_kusummm Kizlar sahur icin acma yapiyordm ama unum cok cok az kalmis yetmedi o kdr malmze çöp olmasn diye tam bugday unuda kattim tadı güzel olurmu tam buğday ile sizce markette kapalı dogudagiz getir veya baska büyük marketler yok alabileceğimiz
Pamuk_bebegim42 Minik_kusummm güzel olur canım bende tam buğday unu ile yapıyorum bazen çok hoş oluyo bebeğimin pankeklerinde poğaçalarnda da kullanırım artık tambugday simit falam da satılıyor güzel bence