Gunsss bende 1 yaş sonrası doktorumuzun verdigi aşı kagıdında gördüm canım zamanında bende vurulmuşum fakat babannem olunca bana vurmuşlar garanti olsun diye bulaşmasın diye şuan bu kadar devlet aşısı vuruldu rotavirüs menenjit özelleri vuruldu hani buna gerçekten gerek varmı bilmiyorum