Nilguny ilk başta karşı gelip sonra bırakmak ne kadar doğru görülürse de yanlış bir yoldur aslında bebeğiniz sizin inadınızı kırmış ve nasılsa hayır dese de sonra bırakıyor diye düşünür. Bence inatlaşmak yerine nedenini açıklamak, kurallar koymak, uyarmak, hatırlatmak ve sonunda ceza vermek doğru yoldur