aybikebusraa Kızlar günü kaçta bitiriyorsunuz artık hava geç kararıyor benim bebeğim 2 aylık şimdiden farkındalık olsun diye 6 7 den sonra odasına kapanıyoruz artık karanlıkta olmuyor neredeyse 12 ye kadar direnip yatmıyor ağlıyor yanlış mı yapıyorum