Bebeğim 5 aylık, 9700 gram 70 cm boyunda sadece emziriyorum, geçen ay doktoru tadımlara başla dedi erken diye başlamadım bu ay tekrar dedi bir iki bişey tattırmayı denedim ama istikrarlı bir şekilde değil 6 ayı beklemek daha makul geldi bana
Sürekli huysuz bi bebek, tadımlara tam anlamıyla geçsem acaba geçer mi huzursuzluğu genelde memede sakinleşiyor çünkü ☹️