kaderozturk01 bende aynı durumdayım sğtğm çok az bebeğim 5aylık,ama tutmayı deneyeceğim şayet hepten gidecek gibi olursa borç yapmayı düşünüyorum çünkü azda olsa anne sütğ alsın istiyorum..sahurda yumurta,peynir,ceviz,hurma falan tüketip iftar sahur arası suyumuzu güzelce içersek bence azalmaz süt iyi düşünmek istiyorum..bş de şu e bebek malt içeceklerden aldım her akşam bitane içecem,imomlatte diy evir vitmaşn var süt kaliteşsni artırıyormuş yenş başladım umarım faydası dokunur.belki size de fikir olur