Kızlar 4 gündür Hıpp marka 1 numara bebek maması kullanıyorum bebeğim kendi gazını çıkartıyor normalde çok destek olmadan bırtlarını yapıyordu çocuğum bugün kıvrandı resmen uykusunda şekilden şekile girdi önereceğiniz mama var mı gaz yapmayan kilo aldıran