Anneler 2 ay 2 günlüğüz bugün yapıldı 3 aşısıda calpol yarım çay kaşığı verdim oda çok ağladığından ağrısı var kucakta gezdirsem bile 5 dkda bir ağlıyor. Şimdi emzirdim uyuyor başka napılabilir ki gece çok korkuyorum ağrıdan acıdan sabahlara kadar ağlayacak diye.. siz nasıl atlattınız?