Frdmkl gazının daha çok arttığını düşünüyorsan o damlayı bırak. Anti-kolik biberon alıp dene. Ve her yemeğine mutlaka kimyon katarak ye. Senin gazın ona da geçiyor, kendi ayaklarını da bebeğinin ayaklarını da sıcak tut. Ben çok damla kullandım hiçbirinden fayda görmedim. Hepsi anı kurtarıyor, hiçbirinin kalıcı etkisi yok. Sen kimyon çay iç, rezene iç. Üşütme kendini, onun da karnına bol bol gaz masajı yap. Bacaklarını çok hareket ettiremediğinden gazı olıyordur. Mutlaka yarım kundak yaparak uyut. Ben de 20 günlükken kundaklamaya başladım, kundak da iyi geliyor. Ayrıca moro refleksi için de iyi kundak. Kendini sıçrayarak uyandıramaz böylelikle. Ama tam kundaklama ki bacaklarını hareket ettirebilsin. Onun dışında yapabileceğin tek şey bağırsakları tam gelişene dek beklemel ve sabretmek. Allah kolaylık versin 🌸🤲🏻