Prensesannesi38 Herşeyi bitmişler öğleden sonra anca gidebildim hiçbişi kalmamış bişeyler alabilen var mı ?
GizemAtmc Prensesannesi38 Sabah gittim mama sandalyesi felan almayacaktım var ama almaya gelen çok oldu kalmamış hiçbir şey. Sadece pike alabildim🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Çok aman aman alacağım yoktu ama eli boş dönen çok oldu saat 10’a doğru gittim bu arada
Lulemom Prensesannesi38 ben anneme bime koş dedim 🤣 kuleden almış küp kartonlar var ya ondan. bide ilk 100 meyve sebze kartlarından alabilmiş. Ben aldım başka kalmamıştı dedi. Ana baba günüymüş resmen. Bakamadım doğru düzgün dedi
cicek061 Prensesannesi38 ben 8 buçukta gittim ilk sıradaydım valla bi daldılar ne olduğunu şaşırdım 10 dk hepsi bitti
Giraysmom20 Prensesannesi38 bende sabah gittim fisher price tablet aldım çıktım hemen kalanı curcuna 😂
bir_AlPaRsLaN_annesi Prensesannesi38 https://resmim.net/i/img20220401124452.jaV6L yükleyebildim mi bilmiyorum ama 😂
Winnithepooh bir_AlPaRsLaN_annesi çok iyi yaomisiniz gercekten bebegim büyüdü artık beni ondan almadım ama zamanında bende öncesinde almistim şimdi baska şeyleri uygun buldukça qliyorum para olunca kacirmam bende 😊 uygun gelmişti ürünler gule gule kullansın ons hepsini 😇
melekdag Prensesannesi38 bende gittim bi kaç tane hoşuma giden şeyler vardı bulamadım döndüm sayılı geliyor ya da gelmiyor
bir_AlPaRsLaN_annesi melekdag saat 11 de gittim sizler alın ben sonra alayım diye bana bırakmışsınız sizde 😂😂☺️❤️
Aybersa Prensesannesi38 Ümraniye Dudullu da vardı , bir gibi gittik , denge kulesi ile manyetik meyve sebze aldık , herşey vardı orada canım