1 aylık anneyim doğurduğumdan beri kalkan kullanıyorum sürekli hindistan cevizi yağıyla yağlıyorum ama hala emdirirken acıyor ve kalkanlardan çok sıkıldım artık. Ama kalkanları çıkarttığımda da kumaş değince çok kuruyor uçları bu sefer emdirirken daha çok acıyor yağ sürüyor kumaş emiyor aynı hesaba geliyor bu konuda yapabileceğim bir şey var mı 😨