Merhaba. Ütü yapmaktan nefret ederim, sürekli biriktirir başına geçince bitiremem. En sevmediğim işlerin başını kesinlikle ütü yapmak çekiyor. İnanıyorum yalnız değilimdir :) Şu son zamanlarda popüler olan portatif buharlı ütüler var. Kullanan var mı? Bana ve ütü yapmayı sevmeyenlere bir tecrübe aktarımı yaparsa çok sevinirim.