Esilamina1 gelişimdeki kritik noktaları, otizmin varlığını red mi ediyorsunuz yani? Eskiden otizm, down sendromu, serebral palsi demezlermiş; köyün delisi derlermiş. Keşke en eskilerden beri bilinse ve bireyler özel eğitim ile bağımsız hale getirilseymiş.
Ben yazdığınız hiçbir cümleye katılmıyorum. Bazı anneler daha hassas olabilir ama insanların annelik iç güdülerini yargılayamazsınız. 6 yaşına kadar fark edilmemiş, babası da geç konuştu diye bekletilmiş bir sürü çocuk var. Onca sene boşa geçmiş. Bunun mu olmasını bekliyorsunuz?