0hem7dem Merhabalar evde annem ve ben grip olduk, 3 aylık bebeğim var haliyle sürekli temas halindeyiz ve emziriyorum ona bulaşmaması için ne yapabilirim?
Kevseryldz 0hem7dem çiğ sarımsak yutun günlük olarak ve bol bol emzirin. BebeğiniZi odaya koyun evi sürekli havalandırın çok yaklaşmayın. Emzirirken maske takabilirsiniz
glsma06 0hem7dem maske takmistim cift kat cok sukur ona bulasmadan atlatmistik agir grip olmustum ustelik maskesiz emzirmedim hic biraz zor oliyir ama en azindan bulas riskini azaltiyorsinuz