Serra_Annesi Kızlar merhaba bebeğim 10 günlük dün salak gibi gaz yapıyor mu yapmıyor mu bilmeden karnabahar yedim dün geceden beri çocuğum ağlamaktan mahvoldu. Bugün de akşama kadar aynısı oldu biogail damla aldık verdik şükür rahatladı. Damlayı verdikten sonra uyudu birazdan emmek için uyanacak. Emdiği zaman tekrar sütümden gaz geçer mi ?
Bahar8686 Geçmiş olsun, kimyonlu ılık su için bu arada siz. Sutunuzun gazını alır. Acemilikler olabiliyor, canınızı sıkmayın. Bebeğinizi güle gule büyütün.
Serra_Annesi Bahar8686 Teşekkür ederim 🥺Her gün içiyorum bir bardak bazen iki bardak ama karnabahar felaket yapıyormuş ya bilmeden yedim
Aseliko7959 İlk 15 gun bebeklere gaz sancısı olmaz derler ama bilmiyorum,rezene kimyon felan için her yemegın ardından hem süt yapar hem gazınızı alır .
Serra_Annesi Aseliko7959 Yani çok fena oldu bilmiyorum 10 gündür böyle bir şey olmamıştı sabaha kadar ağladı kendini sıktı 🥺
Serra_Annesi Ben şimdi emzirsem tekrar gazlanır mı ? Dün yemiştim karnabaharı bugün de perişan oldu bu saate kadar anca uyudu ?
ly35 ilk 10-15 günden sonra gaz başlıyor öyle denk gelmiştir. süt ve şekerli şeylee pek yemeyin ilk 6ay