Kızlar 10 aylık bebeğim var 10 aydır gece sürekli saat başı uyanirdi. 1 ay once tam düzeldi 3 4 saat de bir kalkıyor şükür diye sevinirken 2 haftadır daha kötü oldu geceleri 10 dk da bir uyanıyor gözleri de kapalı kapalı şekilde ağlamaya başlıyor ayağı kalkıyor ayağıma alınca geri uyuyor . Ayağıma alışmış desem ayağımda da denedim uzun süre tutunca ayağımda orda da kimildamaya başlıyor , dış desem ağrısı var mamasını içirip ilaç verdim ağrı kesici ama yinede 10 dk 5 dk da bir uyanmaya devam etti 1 saat uyuduğu zaman şükreder oldum neden boyle oldu sizce, uykusu var gözleri kapalı ama ağlayıp ayağı kalkıyor sabahları eşim sayesinde 2 saat flan uyuya biliyorum onun dışında uyuyamaz oldum, bebeğim zaten uykusuz sabahları sinırlı oluyor günde 2 uyku yapıyoruz yinede böyle fikir verin kızlar atak ayında flanmiyizda bilmiyorum ne oldu hiç fikrim yook 😒