Aleynaaa__ benimde kızım 19 günlük 10 gunlukken başkası göz capaklanmasi. Sol gözünü açamıyordu. Anne sütüyle devamlı sildim. Ama tedavi edici değildi. Sadece temizliyordum bir müddet sonra tekrar oluyordu. Hastanede çalışan bir arkadaşıma attım gözünü. O da göz yaşı tıkanıklığı dedi. Bir masaj olduğunu söyledi. Bu masaja YouTube dan baktığım. 2 gün, günde 3 kez uyguladım. Hemen geçti. Sizede geçmiş olsun.