Şu atak olayını hiç anlamadım, bebeğin atak haftasını öğrenince sabrın falan mı artıyor? Aa atak haftasında neyse sakin olayım mı diyorsun 😂 bebeğin gerçekten bir ağrısı varsa ve ondan ağlıyorsa ne olacak? Atak haftasında ya doktora götürmeye gerek yok mu diyorsunuz? Atak haftası görmekten kusucam 😒