Ayıptır söylemesi adetimin 5.günündeyim ve artık gelmiyor ama abdest bozan lekelenmeler olabiliyor ya devamında bir gün yada iki gün.. Fakat ben bu gece itibariyle niyet edip Allah izin verirse ramazan boyunca orucumu tutmak istiyorum. Niyet ettikten sonra lekelenmeler gelirse günaha girmiş olur muyum bile bile lades demek olacak çünkü 😪 gelmezse de şansıma olur ve devam ederim ne demek ne dersiniz ya