Hanımlar öncelikle iyi günler kızım 20 aylık emzik bağımlısı uyanıkken alıyorum da uyurken sürekli ağzında bu gün emziğin yedeği var diye birinin ucunu kestim nasıl olucak bilmiyorum
epey ağladı yani travma olur mu birden bırakmak mı iyi yoksa yavaş yavaş olur mu