O aylarda bizde çok çektik 7 gün sürdüğü bile olmuştu ozman lagman yapmışlardı.sonrasındada biz bi kaç kez zeytin yagıyla uyarfık öyle yaptı. En son doktorumuz probiyotik verdi bagırsak düzenleyici 1 ay kullandık çok şükür bidaha yaşamadık. 6 ay 1 haftalık oldu herhün 1 kere kesin yapar nadirende olsa 2 yapar.