kisiselanaliz Şaka gibi iki gündür dolu dolu bi bez aldığımı bilmiyorum bezleri hep bomboş bir kere belki 2 kere anca çiş yapıyo 7 aylık neden böyle olur bileniniz var mı çok canım sıkılıyor bu duruma normalde hep dolu dolu olurdu bezleri
kisiselanaliz Deletedmom00881 normalde 210cc mama içerdi bi kaç gündür iştahsızda 150ye düştü oda günde 3 kere falan içiyo mamasını ben vermesem aklına bile gelmiyo o ayrı
kisiselanaliz Goknurrrr şimdi görüştüm doktorumuzla terleme çok oluyorsa ondan kaynaklı olabilir dedi bi kaç gün takip edin 3-5 gün böyle olması normal ama daha uzun sürerse böbrek ve idrar testi yapmamız gerekir dedi
kisiselanaliz Goknurrrr doyumuna bağlı konusuna gelince ben vermesem beslenmek aklına bile gelmşyo çok iştahsız bi kaç gündür
DurununAnnesiiii kisiselanaliz onu tam bilemiyorum cnm ya daha tecrübeli anneler yazar ama dişten falanda olabilir Eger çıkarıyorsa
kisiselanaliz BenMathilda 🥰 evet doktorumuzda öyle olabileceğini söyledi❤️ kızım biraz fazla saçlı ve uzun saçları ayına göre zTen uyuduğunda falan duştan çıkmış gibi ıslak oluyor saçları
Nursemommm kisiselanaliz susuz kalmiş annesi ön bıngıldaği kapanmadıysa bir kontrol edin farkedilir bir çöküklük varsa emziriyorsanız bol bol emzirin ve su icirmeye çalışın
kisiselanaliz Nursemommm ah ben oraya hiç dokunamıyorum korkuyorum ama su veririm ekstra çok teşekkür ederim ❤️🙏🏻