Littleangelll bizimkide 20 aylik sadece 2 kelimesi var dede,mama baska anlamli kelimesi yok, her istedigini isaret eder .soylediklerimi anlar ogrenmeye acik istediklerimi getirir, dilini fazla hareket ettirmez ben buna bagliyorum konusmamasini isaretle,ciglikla anlatyo istedigni. Bu hafta ilk defa arada parmak ucunda yürüdu dikkattimi cekti, adina bakar,aglayan birisini gorsun tepkisiz kalmaz yanina gider, parkta cocuklarin yanina gider,alkis bye bye sasirmak öpmek hayali oyun yemek yer ,telefonu eline alip kulagna goturur konusuyomus gibi bunlar var. Kelime ogretemiyorum agziini acma cabasi bile yok..20 aylikta sizde durumlar nasildi kelime olarak