KaanHan merhaba biz prego ıbıza ile chicco ohlala arasında cok kalmıştık ama prego tercih ettik cok memnunum sürüşü cok kolay kapılardan cok rahat girip cıkıyor. Arabamız Opel corsa hatchback bagajına rahatlıkla sığıyor. Asansör bizim de küçük ama hiç denemedim binmeyi şöyle yapıyoruz bebek arabası araba bagajında kalıyor biz pusetlerle asağı inip arabayı aşagıda hazırlıyoruz.