ZeynepAlan 8 ay oldu hâlâ bazen çok dehşet kaşıntı tutuyor, annem 13 sene oldu oda diyor. banyo falan temizlediğimde üşürsem ağrıyor çıplak ayak gezersem ağrıyor 😂 oğlum tekme atıyor acıyor 😅 ikinci.cocugun olursa sezaryen günü veriyorlar su gelmesini falan beklemiyorsunuz