GokSuM bide benim eşim o hastanede hemşire haliyle oğlum direk biliyor zaten orayı direk ön yargılı girdi hastaneye zaten kışın acilde serum takıldı ondan sonra korku kaldı. Doktorun odasina girdiğimizde ağlama krizleri ve kaçma eğilimi vardı ben zorla ağzını tutmaya çalışıyorum çırpınıyor doktor birşey yapmadı zaten. Neyse eşim coxugu odadan çıkardı muane bitince. Çocuğunla iletişim kuramadim yüzüme bakmıyor ve çok hareketli. Psikiyatriye götürün isterseniz normal değil dedi. Göz teması kuruyor mu , evet komut alıyor mu evet konuşuyor mu evet şarkılar ezberledi mi evet cevap veriyorum. Sizin anlattiginiz çocuk bu olamaz diyor. 🙄 Hocam ben buraya başka birşey için geldim tedaviniz neyse uygulayın diye sert yaptım sonunda