meltemce Oğlum 4 aylık 2 gündür de çok huzursuz.. Parmağımı ağzına koyduğumda biberon gibi emerdi şimdi ısırıyor parmağımı 😊 sizce diş mi normal damak mı 🙄 https://resimyukle.io/r/Pwc3ABCqSv
Nursena0606 meltemce diş eti kabarmış. Ama sanırım köpek Dişi ve bayağı zor çıkar. Bizim 3 aylıkken ilk 4 köpek Dişi şişti. 6 aylık hala böyle şiş. Altlar çıktı. Üstler çıkmak üzere.
Nurcan03 meltemce fotoğrafı göremedim ama tam diş çıkarma zamanları muhtemelen diş sıkıntısı vardır ufaklığın. Emziğini filan dolaba koyun. Soğuk rahatlatır. Diş için bazı ürünler var çocuğu rahatlatan onlardan kullanın.
Iscan meltemce ayy tabbim kolaylık versin bizde o aylarda başaldık 6 ay 18 gunluk hala çıkartmadı 2 gundur canımı okuyor vala inşallah dizin kolay geçer
meltemce Nursena0606 eyvah eyvah 🤭😂 çıksın bakalım inşallah hayırlısıyla 👶 zor günler beni bekliyor 🙄
Burcubuse26 meltemce dün hiç keyfi yoktu biraz çığlık atardı gülerdi az yaptı onu var var biraz genel olarak huysuz zaten 🤣 bizim zaten gaz sancılarımız bitmek bilmiyor onun huzursuzluğu oluyor 😒