Herkese selam. Daha önce yazmıştım. K.valide postu olmadığı için sanırım pek talep görmedi😃 Webhelpe başvuru yapmıştım 10 gün önce. 2 kez aradılar cripto para projesi için online görüşmeye katılmadım. Tam.net bilgi alamadığım için. Şimdi yine aradılar. Sıcak bakmadığını söyledim. Bilgim olmasigi için criptoyla ilgili. Bilginizin olmaması tercihimiz zaten dedi arayan kişi. İnbound zaten. Arama.yaomayacaksiniz vs. Webhelp bünyesinde çalışan var mı daha önce. Yarın tekrar online görüşme olacak. Fikir almak istiyorum. ✋🏻