vanilyakokusu Kızlar bugün tesadüfen gördüm. Bebeğimin dişlerinin uç kısımlarında beyazımsı leke var. 11 aylık bebeğim. Bu neyden kaynaklı olabilir ? 🙁😭moralim bozuldu ya.. acaba vitamin eksikliğinden mi? Başına böyle şey gelen var mı? İnşallah çürümez dişleri🙁