Kızlar kızım 10 bucuk aylık ilk dogdugundan da gözyası kanalı tıkalı dedi doktor yasına kadar düzelir dedi masaj yap bayat cayla sil felan dedi damla verdi damla mahvetti cocugun gözünü daha kötü oldu genelde cok olmuyor ama bazen özellikle 2 3 gün öncesine kadar çocugumun göz cevresi şişti kızardı yara gibi oldu smdi biraz daha iyi ama doktorlar da 1 yaşına kadar gecer diyor sabredin diyor sizin bi fikriniz varmı kıyamıyorum ya sürekli eli gözünde kaşımak istiyor sabahları kalkınca çapaktan gözünü açamıyor