Cansu123 Merhaba güzel anneler, manuel pompam var ama çekim gücü çokda iyi değil elektriklinin çekim gücü manuel ile aynımı ? Lansinoh marka almayı düşünüyorum kullanıp memnun kaldınız mı ?
Miniktosbaa Cansu123 ben 2sinide denedim canım meme reddi vardı bebiş beni emmedi ilk manurl aldım hem çıkan süt az hemde sonradan gelen yağlı sütü çekemiyordum sarılık oldu doktorum tavsiyesiyle elektrikli aldım 40 cc çıkan süt oldu sana 100 cc ben şok 😄 imkanın varsa elektrikli al kesinlikle hem zamandanda tasarruf
Zuzuuu Cansu123 Manuel kullandım ilk hiç memnun kalmadım sonra hastane tipi elektrikli kullandım ondan çok memnun kaldım
Mrv91 Cansu123 ben lansinoh kullaniyorum gayet memnunum. Manuel hic kullanmadim ama eminim arada cok fark vardir. Bir de çoğu kisi aventle kiyaslandiginda lansinohun daha iyi olduğunu söylüyor. ☺
Berfe Bende manuel aldım hiç memnun değilim ama elektrikli olanlarda çok pahalı mochi diye bir marka var ondan kullanan varmı memnun kalan o daha kullanışlı gibi geldi şimdi aynısını lansinoh üretmiş kendi vakumuyla sağım yapıyormuş
GayeSare Berfe Merhaba, mochi aldım kullandım ama öyle sandığınız gibi bi sağım yapmıo kaç kere denememe rağmen sadece uçtaki sütü sağıo öyle elektrikli gibi bi vakum sistemiyle çekmiyor bilginize..
Buharcik Berfe mochi sağma yapmıyor canım eğer sütün çok bol ve emzirirken falan akıyorsa takıyorsun o çok olan sütü alıyor. Öyle reklamlardaki gibi çoğaltma falan işe yaramıyor. Boş para yani... ben elektrikli pompa aldım weewell in çok memnun kaldım.
Miniktosbaa Hatis avent aldım. Eğer hemen lazım değilse temiz 2.el uyguna bulabilirsin ben çok memnunum 6 gün kullandım gögüs ucu çok güzel çıktı ve bebeğim beni emmeye başladı onun sayesinde 😄
Hatis Miniktosbaa Benim avent var Hiç gücü yok Bir damla süt çıkaramıyo İlk hamileligimde almistim. Sagolsun aldigim yer asla geri almadı. Bozuktu hetalde. Tekrar elektrikli almaya korktum .Sizinki hangi modeli acaba
Miniktosbaa Hatis avent tekli elektrikli pompa canım benimkisi herhangi bi eczaneden almıştım acil o gün başlamam gerekiyordu hiç araşturma fırsatım olmadı onu önerdi eczacı almış çıkmıştım
Miniktosbaa Cansu123 inşallah canım eğer sütün azsa dut kurusu ve mesir macunu dene ben çok fayda gördüm 🤗
Pamukseker_Annesi Cansu123 ben kullaniyorum canim sutumu elle sagdigimda 40 ml anca çikardı suan lansinoh elektrikliyle 100 ml çıkıyor ve göğüs uclarim hic acıtmadan zorlanmadan yapiyor ikili aldim tavsiye ederim
Cansu123 Miniktosbaa dut kurusu tüketiyorum ama mesir macununu denememiştim denerim ☺️ Aslında sütüm az mı çok mu bilmiyorum elimle sıkınca tazyikli geliyor pompayla bir kaç damla meme ve mama şeklinde ilerliyoruz işte sağıp sütümü görebilsem on göre mamayı kesmeyi düşünüyorum