elizsmommy Bebeğim 15 günlük , 5 günlükken tiroidi 7.2 çıktı, normalde 0-4 arası olması gerekiyormus. bugün tekrar baktırdık tiroide. Sonuç pazartesi çıkıcak. yüksek çıkan var mı neler oluyor ? yaşayan var mı daha önce