NurCum ekgıda dönemine başladıysanız biberonda mama içmek bitirilmeli , çoğu doktor da bunu tavsiye eder çocuğunuz çorbayı biberondan hooop yutarsa birdaha ne pütürlü ne de kaşıkla yetiremezsiniz eğer yemiyorsa bir iki hafta bekleyip öyle başlayın ama bana bu biberon normal olaylarını inandıramazsınız , ☺️☺️