hannesli haleasel Tabiki yürüteç gibi kolay olmuyor ama en azından insan iki büklüm de olmuyor bebekte kollarından tutulmadığı için daha kolay yürümeyi öğrendiğini düşünüyorum benim on aylıkken yürüdü