Adtb Kızlar bebegim dogdugundan beri sleepy kullaniyorum ama az once açtığımda kızım çişini yapmisti heryerde seker gibi minik tanecikler vardi bu nedir? Bezden mi kaynaklı yoksa bir hastaligin alameti mi bilen varsa bekliyorum lutfen
Emirin_Annesi10 Adtb bezin kristalleri. Çişi emdikçe dışa atıyor kendini. Ya bez altında çok kalmıştır yada bebeğin çok terlemiştir dışına taşmıştır kristaller. Bizde sleppy kullanıyoruz
Gzmskr Adtb bende doğduğundan beri sleppy kullanıyorum.Ekstra kullanıyorum hatta bu sefer yeni çıkan sleppy ekstra aldım dediğiniz gibi bezin şeyleri çıkıyor
Berenhanim Adtb bez uzun süre kaldı sanırım altında yada çok doldu oyuzden patlama yapmış olabilir bezi yırtığınızda içinde de o taneciklerden olduğunu göreceksiniz endişelenmeyin 😊
MerveAlaca67 Adtb ben de sleppy kullanıyorum canım eger çok dolarsa bezi o zaman oluyor bende farkettim bim bezini de denedim onda da oldu çok ıslanınca oluyor
Mujcakir Bezi sık değiştirdigim halde dolu olmasada kristal olablyor arada yapıyo Molfix alıyodum onda hiç karşilasmadm böyle bseyle
MinnakPanda Çok dolmasada oluyor bizde. Sleepy bizimde. İyice bozdu kalitesini. Hem kızartıyor hem taşırıyor. Günde 3 kez üst baş degisiyoruz sırtına kadar taşıyor bebeğimin.Sleepy nin yeni serisi berbat. Fiyat arttıkça kalite azalmış