Bebegim 53 gunluk gun icinde sadece agliyor çingirak siyah beyaz oyuncaklar zeka kartlari hicbiri ilgisini cekmiyor. Gazli bi bebek hep ıkınıp agliyor. Aktivite yapmak icin cok mu erken yuzume bile gülmuyor onunla konusuyorum bana gulmuyor cok kotu hissediyorum kendimi 2.ayda size guler falan yaziyordu kitapta ama benimki oyle degil. 😶 ben mi cok sey bekliyorum bu kadar ufak cocuktan yoksa gaz yuzunden sancisi falan oldugu icin mi boyle yada bi sorun mu var 🤷🏼♀️