Mti16 Kızım 18 aylık, tesadüf eseri sol gözünde görme azlığı olduğu fark etti doktor, 3 numara gözlük yazdı. Kapama tedavisi önermedi . Var mı bu süreçten geçen bizim gibi bize yardımcı olabilecek anneler ?