Mayaliipogacamm ya gerçekten hayretle okuyorum ya . Bebeğe çocuğa siz başka ne yapıyorsunuz ki diyor ? Yemek vermekten başka yapılacak tek şey tv mi gerçekten? Ya şu foruma üye olduğuna göre cahil biri değil, elinde internet var. İnsan okur araştır ya tv de bile neler neler öğütleniyor ebeveynlere. Hayretler içindeyim. İşte tam da bu yüzden lütfen lütfen lütfen kimse çocuğunu alan dışı çalıştıran işinde uzman olmayan kişilerin kurumlarına vermesin ya. Okullarda bile bilmem ne mezunları çocuk yetiştiriyor. Günahtır ya.