Singlemom Alparslan_mom büyük cesaret bence ben kendi çocuğumun ilgisini dağıtmak istemem mesela ama maddiyat etken burda.sorması ayıp ne kadara bakıyosunuz 3-4 çocuk olduğu zaman kaçak kreş görünümü olabilir ceza yemeyin şikayet ederlerse komşular tek çocuğa bakın bence
Nurcan03 Deletedmom_32 yok ama şikayet hakkı doğar. Sonuçta üç dört çocuk bakmayı düşünüyor. Sonuçta kreş değil iş yeri değil. Komşuları sesten rahatsız olsalar kapılarına polis gelse bu çocuklar kimin diye sorgulama hakkına sahip.
Adamelis12 Alparslan_mom çok fazla sıkıntılı bir durum bu. Linç diye düşünmeyin. Başkasının çocuğuna bakmak öyle kolay şey değil. Kavga olur ihmal olur bir şey olsa başınıza çok büyük dert alırsınız. En kötüsünü söyleyeyim tutun ki bir dalgınlıkla cam açık kaldı çocuk çıktı. Sonunu düşünmek bile istemem. Hem yasal değil hem çok tehlikeli.
Nik_mik_yok Birmelekmeselesi46 4 çocuğun yemini suyunu verip , TV karşısına koyamayacksak, indirelim kepenkleri dimi🤣🤣
Birmelekmeselesi46 Nik_mik_yok Kesinlikle tv yoksa dükkanı kapat😂çocuk bakmak bu kadar basite alınmamalı gerçekten şaşırıyorum.🤦♀️
Minis Bu forum gerçekten her gün başka şeyle şaşırtıyor beni. Allah akıl fikir versin. Linç değil uyarı diyenler. Linç bacım ya linç yani. Kedi beslemeyle çocuk bakmayı karistirana da linç yani
Mbebeh Alparslan_mom linclemek değil bacım bnm 3 tane çocuğum var üstelik ikisinin yaşı büyük ama birşey olduğunda çocuklara bı kızayim yemin ediyorum kocam bnmle 2 gün konuşmuyor surat yapıyo çocuğa bağırılir mi diye ko o bnm çocuğum olduğu halde. Sen sadece çok çocuk çok para diye bakiyosun ama bunun sonunda kndi çocuğunun annesiz büyümesine kadar gider iş. Allah korusun Elin çocuğunu ödeyebilir misin ? Bı düşün
Katun Alparslan_mom iyi cesaret asla başkasının çocuğunun sorumluluğu almam Allah korusun bir şey olsa hem altından kalkamam hemde vicdanen mahvolurun
Giraysmom20 Deletedmom_32 hayır bu öyle bir durum değil, bu ekstrem bir durum yani evini yasal olmayan yolla küçük bir çocuk bakım evine çeviriyor, herhangi biri bunu şikayet ederse kişinin başı ağrıyabilir bu yğzd3n uyardım sadece
Zeyno111 Alparslan_mom İnşallah baktığınız çocuğun ailesi de durumu farkeder de elinizden alır üzüldüm. Anaokulu varken böyle verilmesini de görsün anneler buradan nasıl bakılıyor
honeyybee_ Benim cocugum 2.5.aylikken gaziydi osuydu busuydu afedersiniz tuvalete zor giderdim buyuk cesaret valla
GregorSamsa honeyybee_ şu an tam anlattığı durumdayim bebeğim iki buçuk aylık bir de büyük çocuğum var dört buçuk yaşında başımı kasiyacak vakit bulamıyorum 🤣
GregorSamsa Alparslan_mom Şaka misiniz gerçek misiniz bilmiyorum ama yaptığınız kul hakkı. Habersiz başka çocuk arayışına girmek ilk kez duyuyorum . İki üç tane farkli ailelerin çocuklarına bakmayı da ilk kez duyuyorum. Kreş mi sizin ev hayırdır? Aile hemen sizden almalı çocuğu