Kızlar 21 aylık kızıma 2 adet sandalet aldım. Aynı model. Tobby solid modeli var ya. Bi pudra bir de fil dişi rengini aldım. Şimdi crocs terlik de almak istiyorum. 2 tane de kapalı ayakkabı olarak Adidas’ları var. Sizce aynı model iki tane igor almak biraz fazla mı? Crocs da alacağım için biraz fazla gibi geldi. Fil dişi ok bence ama pudrayı iade mi etsem sizin fikriniz ne?