Mustafa_Cinar Ahsen123 ikea kendi evimde kullanıyorum ebebeğin de annemin evinde İKEA’nın parçaları daha sağlam ebebeğinde çocuk ayağını koyacak yeri var rahat ediyor oğlum ikisi de işimi görüyor 😅♥️
Ecocan Ahsen123 cnm ben e bebegin kullaniyorum ayakları plastik hafif yani ziplıyodu üstünde düstü simdi yalniz birakmiyorum gerci duserkende yanindaydim arkam dönüktü sade bi hamlele hemen kaldirdim