Hanımlar bebeğim otururken sadece sağ bacağını büküyor 7 aylık diğerini uzatarak oturuyor düzeltiyorum kendisi geri büküyor düz bacağını büküyorum onu da düzlüyor bu bir sorun mu yaşadınız mı daha önce yoksa normal mi zaten doğduğunda bir bacağı hep bükük duruyordu kucakta karnimdayken de öyleydi ondan olabilir mi internetten baktım refleks olabilir diyor yardımcı olur musunuz 😢