Beyzza16 Kızlar 8,5 aylık bebegime sleepy kullanıyorum memnunum ama çevremde baby turco kullananlar çok var çokta memnunlar sleepyle aynı hatta dhaa bile iyi diyolar. Fiyati da daha uygun. Alıp denemek istiyorum. Baby turco kullanan var mı ? Memnun musunuz
bs123 Beyzza16 evet canım ben kullanıyorum gayet guzel sızdırma yapmıyor hem uygun bütçeli, tavsiye ederim 1 numara büyük almalısın 🌸😚
Sevimliayicik Beyzza16 Aynen dediğiniz gibi hem fiyat olarak çok iyi hem bencede sleepy den daha emici ve sizdirmiyor
bir_AlPaRsLaN_annesi Beyzza16 oğlum 3 aylık Molfix Prima Baby Turco kullandık ama çoğunlukla Baby Turco kullandık memnunum külot bezi de kullandık o da güzeldi
Emeel Ben sleepy kullandım bi kaç serisini denedim pişik yaptı inceliği felan hoşuma gitmedi. Şu an baby turco kullanıyorum memnunum sızdırmada yapmıyor pişikte yapmıyor